9.  05.08.2015: Bobotov Kuk, Črna Gora (2.523 m)
Čeprav je Bobotov Kuk le najvišja točka Durmitorja, vendar ni najvišja točka Črne Gore... toda za veliko večino Črnogorcev je NAJVIŠJI vrh njihove države, saj leži v osrčju države in ne na meji z Albanijo. To pa je treba spoštovati! :)

Ubrala sva naslednjo traso: Sedlo - Bobotov Kuk (2.20 h) - Ledena pećina - Črno jezero, skupaj 7 ur.

Lučin vrh (levo), 2396 m, Bobotov Kuk, 2523 m in Bezimeni vrh, 2487 m

Fotogalerija

8.  04.08.2014: Maglić, Bosna in Hercegovina (2.386 m)
Zgodnjemu vstajanju na Tjentištu je sledila enourna vožnja (15 km) do Lokve Dernečišta 1.640 m visoko. Pot najprej zelo zložno pelje skozi gozd in nato čez ravno planoto proti Magliću. Pot je več kot zgledno markirana in premore nekaj strmih ter izpostavljenih mest. Zaradi dežja prejšnji večer je bila sicer dokaj enostavna pot precej spolzka in zabeljena z blatom. Po slabih dveh urah sva ob 8:33 zjutraj stala na najvišjem vrhu BiH.

7.  09.02.2013: Midžor, Republika Srbija (2.169 m)
Nekajdnevni turnosmučarski obisk Stare planine smo izkoristili še za »skok« na najvišjo točko Republike Srbije.

6.  14.09.2012: Kneiff / Buurgplaatz, Luksemburg (558,35 m)
 Fotogalerija

5.  14.09.2012: Signal de Botrange, Belgija (694 m)

4.  13.09.2012: Vaalserberg, Nizozemska (322 m)

3.  24.03.2012: Olympos (Chionistra), Ciper (1.952 m)
Pravzaprav smo se skoraj do vrha pripeljali in na sam vrh ne moreš, saj so le-tam vojaški radarji, ki verjetno opazujejo dogajanje v bližnji Siriji. Sprehodili smo se skozi borov gozd in po grebenu, nato pa na pir. Snega je še vedno na pretek, preko metra ga je na prisojni strani.

Obisk najvišjega vrha Cipra mi je omogočil SCALES Project.
2.  12.04.2009: Großglockner, Avstrija (3.798 m)
Skoraj leto je minilo od zadnjega "projektnega" vzpona, zato je bil velikonočni vikend že skrajni čas za nadaljevanje poti.
V zverinsko vročem vremenu se je 12-članska odprava prvi dan povzpela do Stüdlhütte. Zjutraj ob 6. uri se odpravimo čez Ködnitzkees, smuči pustimo pod grebenom z Malega Kleka. Ob 10:05 se že nastavljamo vročim sončnim žarkom pri križu na vrhu. Smuka odlična vse do parkirišča pri Lucknerhaus-u.
Na vrhu sem spet stal skupaj z BiBo.

Fotogalerija

1.  01.06.2008: Triglav, Slovenija (2.864 m)
Končno se je pričel moj projekt za leta, ki mi še preostanejo: osvojiti vse najvišje točke držav Evrope. Najbolj primerno je, da ga pričnem kar "doma". Tako sem skupaj z Bibo stal 1. junija ob 8:15 na najvišji točki Slovenije.